смарт-карт рішення під ключ
UA

Новини

В "Пластик Карта" традиційно провели корпоративний День якості

26 червня 2018

Традиційно на початку червня в ТОВ "Підприємство "Пластик Карта" проходить корпоративний День якості.

До списку

Ефективність, результативність і командна робота - одні з головних постулатів корпоративних цінностей компанії "Пластик Карта", а ключовий принцип - максимум результату за мінімум ресурсів.

Наша компанія постійно працює над тим, щоб досягати найкращих результатів. Тому традиційно на початку червня в ТОВ "Підприємство" Пластик Карта" проходить корпоративний День якості.

Цього року захід відбувся під гаслом: "Якісно вибудовані процеси та навчені співробітники - ключ до успіху компанії!". Протягом цього дня працівники пройшли спеціальне навчання з поглиблення знань міжнародних та внутрішніх корпоративних стандартів. Працюючи в групах, всі учасники пройшли комплексну оцінку персоналу, за результатами якої були визначені найкращі співробітники. Команди з найвищою оцінкою також отримали цінні подарунки.

"Говорячи про якість продукції, ми маємо на увазі не тільки загальні властивості й характеристики наших пластикових карток, але також їхню здатність максимально задовольнити очікування та запити наших споживачів. Місія" Пластик Карти "- створення спільного з нашими клієнтами успіху в сервісах платежів та ідентифікації. А це значить, що ми прагнемо використовувати найбільш інноваційні підходи на всіх етапах життєвого циклу продукції" - зазначає директор з якості "Пластик Карти" Анна Мартьянова.

Сьогодні в компанії впроваджена та активно працює система менеджменту, розроблена на основі вимог міжнародних стандартів CQM (Card Quality Management), Lean Production (Бережливе виробництво) та ISO 9001.