
Картки, що дозволяють ідентифікувати користувача, є сьогодні одним з найбільш перспективних напрямків, у яких працює компанія "Пластик Карта".
За допомогою ID-карток здійснюють допуск персоналу на режимні об'єкти, розраховують ефективність роботи співробітників, в автоматичному режимі обчислюють трудовитрати по кожному працівнику.
Використання технологій CIPURSE та Mifare дозволяє застосовувати ID-картки також і в програмах лояльності, враховувати вподобання покупця та його активності, пропонуючи для кожного споживача найбільш релевантні пропозиції.
Унікальний продукт на українському ринку - ідентифікаційна картка "Студентський квиток". Це багатофункціональне рішення поєднує в собі як власне студентський квиток, так і повноцінну платіжну картку.
Більше того, інтегрувавши в "Студентський квиток" банківські функції, компанія "Пластик Карта" доповнила його також і транспортним застосунком – який дозволяє використовувати квиток і в якості проїзного.
Завдяки такому широкому функціоналові, "Студентський квиток" успішно використовується тисячами споживачів для отримання своїх стипендій, грошових переказів, розрахунків у магазинах, покупок товарів через Інтернет тощо.
Крім усього іншого, "Квиток" одночасно є також карткою допуску студента до навчального закладу. Таким чином, відповідальні співробітники ВНЗ у будь-який час можуть отримати інформацію про відвідування того чи іншого студента, а в разі втрати документа - негайного його заблокувати.
Даний проект активно підтримали чимало ВНЗ країни, а українські банки спільно з компанією "Пластик Карта" - успішно реалізували його на практиці.